למה AATU לכלבים וחתולים

למה AATU לכלבים וחתולים

AATU הינה תזונה ייחודית בעלת מקור חלבון יחיד אשר נותנת לכלבים וחתולים תזונה עם היתרונות האמיתיים המסופקים על ידי אמא טבע, מועשרת בירקות, פירות, צמחי מרפא ותבלינים.

AATU הינו המזון הראשון בעולם שמרכיבו העיקרי הוא חלבון, עשוי מבשר טרי ללא חומרים משמרים.

המזון אינו מכיל דגנים, ללא תפוח אדמה לבן וללא גלוטן (שילוב הידוע כגורם לתגובות אלרגיות).

AATU עשוי בעבודת יד וממתכונים קטנים, באופן טבעי ללא צבעים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים מלאכותיים, ללא טעמים מלאכותיים וללא חומרים מהונדסים גנטית. AATU הינו גם המוצר הראשון מ- Pet Food UK הכולל את ה"סופר 8" הייחודי – שילוב של 8 ירקות, 8 פירות, 8 צמחי מרפא, ו- 8 תבלינים.

ב- Pet Food UK גאים בכל מוצריהם ובאמצעות AATU מציעים לנו הזדמנות נהדרת להביא לחיות המחמד שלנו מזון טבעי ואבולוציוני המתאים במיוחד עבורם. ב- Pet Food UK מאמינים בלב שלם כי לאחר שנים של מחקר, התבוננות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והאזנה לאלפי בעלים של חתולים וכלבים, AATU הינו אחד המוצרים הטובים ביותר שחיית המחמד שלנו אי פעם תטעם.

AATU האכלה טבעית אבולוציונית לכלבים וחתולים.

על מתן התזונה הטובה ביותר האפשרית לכלב שלנו :

ב AATU מאמינים כי כל כלב הוא שונה וייחודי באישיותו, גודלו, גזעו, וסביבת מגוריו, אבל עובדה אחת נשארת – כלבים דורשים מרכיבי מפתח בסיסיים בכדי לחיות חיים ממשיים ובריאים.

בשר הינו מרכיב חיוני ועיקרי בתזונת כלבים והוא היה כזה גם אם נעקוב אחרי מוצאם של הכלבים עד לאבותיהם הזאבים. בשר הינו המרכיב המרכזי של החלבון בתזונת הכלבים בכדי לשרוד, ועדיין נשאר ככזה גם כיום.

העובדה כי מוצר מזון לכלבים מכיל 80% תוכן בשר מהווה אינדיקציה טובה שהכלב שלך יקבל את החלבון שלא יסולא מפז בתזונה שלו, מאוזן עם שאר המרכיבים הנמצאים באופן טבעי גם בסביבה של אבותיו, כגון פירות, ירקות, צמחים ותבלינים.

ב AATU מאמינים כי ביצירת פתרון תזונתי שלם, אנו פועלים בצורה הטובה ביותר לטובת האינטרסים של חיית המחמד שלנו על ידי מתן תזונה המכילה 80% בשר כמקור חלבון ראשון ויחיד המגיע מברווז, עוף, הודו או סלמון.

אנא מכם, קראו את המרכיבים של המזון הנוכחי של הכלב שלכם והשוו את המרכיבים לדוגמה המפורטים למטה, אנו משוכנעים כי תראו ותעריכו את המאמצים של AATU לספק לחיית המחמד שלכם את התמיכה התזונתית הטובה ביותר. אנחנו רוצים שלכלב שלך תהיה את ההזדמנות הטובה ביותר לחיים ארוכים ובריאים.

להלן דוגמה של המרכיבים במזון AATU ברווזי חופש:

הרכב:
80% ברווז (51% ברווז מוכן טרי, 29% ברווז מיובש), בטטה, גרגרי חומוס, אפונה, אספסת, שמן סלמון, ציר ברווז, גזר, עגבנייה, עולש, טפיוקה, תפוח, אגס, חמוציות, אוכמניות, תות עץ, תפוז, אוכמניות שחורות, גרגרי יער, פטרוזיליה, מנטה, אצות ספירולינה, אצות ים, אורגנו, מרווה, מיורן, טימין, קמומיל, פרי הורד, סרפד, יוקה, ציפורני החתול, כמנון, גרגרנית, קינמון.
שמירה על המפרק והירך (גלוקוזמין 178 מ"ג / לק"ג,  MSM 178 מ"ג / לק"ג, כונדרויטין 125 מ"ג / לק"ג)
ללא תוספות צבעים סינתטיים, חומרי טעם או חומרים משמרים.

מרכיבים אנליטיים:
חלבון 33%
שומן 19%
חומר אורגני 9%
סיבים תזונתיים 3%
לחות 8%
אומגה 6 2.4%
אומגה 3 1.4%

תוספי תזונה: (ל – 1 ק"ג) ל-קרניטין 200 מ"ג, פרוביוטיקה SF68:NCIMB 10415 at 1,000,000,000 cfu – כסיוע בהקמה, תחזוקה ושחזור של מיקרוביוטה מאוזנת במעיים.

ויטמינים:
ויטמין A – 17,310 IU, ויטמין D3 – 1.540 IU, ויטמין E3 – 480 IU.
כתרכובת יסודות קורט: גופרית מונוהידראט 641 מ"ג , אבץ סולפט מונוהידראט 534 מ"ג, מנגן מונוהידראט 105 מ"ג, סולפט פופאהידראט 38 מ"ג, יודט הסידן נטול מים 4.72 מ"ג, סודיום סלניט 0.53 מ"ג.

על מתן התזונה הטובה ביותר האפשרית לחתול שלנו:

גם החתולים המודרניים המבוייתים שייכים למשפחת הקרניבורים כמו אבותיהם ודורשים דיאטה עם אחוזי בשר גבוהים. זה מאוד פשוט להבין, חתולים חייבים לאכול בשר בכדי לשרוד – זה הכרח ביולוגי! כמו כן יש להם גם דרישות ספציפיות עבור חומצות אמינו מסוימות כגון טאורין, ארגנין וטריפטופן, ורמות גבוהות של אלו נמצאים באופן טבעי בבשר. בדיוק של כך ב-AATU פיתחו פורמולה ייחודית לחתולים –  85%/15% אשר מכילה 85% בשר ממקור יחיד כיאה לקרניבור שלך.

ב – Pet Food UK גאים מאוד בכל מוצריהם, ובאמצעות AATU לחתולים יש לנו את ההזדמנות להביא לחתולים שלכם את המזון שבאופן טבעי הכי מתאים להם אבולוציונית. AATU הוא ללא ספק אחד המוצרים הטובים ביותר שאי פעם החתול שלכם יטעם.

אל תסמכו על המילה שלנו על זה, תנו לחתולים שלכם להראות לכם את ההבדל!

אנחנו רוצים שלחתול שלכם תהיה את ההזדמנות הטובה ביותר לחיים ארוכים ובריאים.

להלן דוגמה של המרכיבים במזון AATU ברווזי חופש:

הרכב:
85% ברווז (45% ברווז מוכן טרי, 40% ברווז מיובש), בטטה, גרגרי חומוס, ציר ברווז, אפונה, אספסת, טפיוקה, תפוח, חמוציות, אגס, אוכמניות, תות עץ, תפוז, אוכמניות, גרגרי יער, גזר, עגבנייה, עולש, מנטה, פיטרוזיליה, קינמון, ציפורני החתול, סרפד, קמומיל, פרי הורד, יוקה, אצות ספירולינה, אצות ים, כמנון, גרגרנית, אורגנו, מרווה, מיורן, טימין. ללא תוספות צבעים סינתטיים, חומרי טעם או חומרים משמרים.

מרכיבים אנליטיים:
חלבון 34%
שומן 20%
חומר אורגני 8.9%
סיבים תזונתיים 2.5%
לחות 8%
אומגה 6 2.9%
אומגה 3 0.7%

תוספי תזונה: (ל – 1 ק"ג) טאורין 1500 מ"ג, ל-קרניטין 200 מ"ג.

ויטמינים:
ויטמין A – 25,640 IU, ויטמין D3 – 1,740 IU, ויטמין E – 336 IU.
כתרכובת יסודות קורט: גופרית מונוהידראט 615 מ"ג , אבץ סולפט מונוהידראט 427 מ"ג, מנגן מונוהידראט 72 מ"ג, סולפט פופאהידראט 46 מ"ג, יודט הסידן נטול מים 3.77 מ"ג, סודיום סלניט 0.42 מ"ג.

AATU, הכי קרוב לטבע.