האם תזונה המבוססת על מקורות חלבון מן הים טובה עבור הכלבים שלכם?

האם תזונה המבוססת על מקורות חלבון מן הים טובה עבור הכלבים שלכם?

על מנת לענות על שאלה זו בצורה הטובה ביותר נסתכל על הערכים התזונתיים שהכלבים שלכם מקבלים בתזונה המבוססת על מקור חלבון מן הים. 

תזונה על בסיס דגים מצוינת לכלבים בעלי רגישות במערכת העיכול, בעיות כבד וכליות, שכן החלבונים שמגיעים מן הים מתעכלים בקלות וביעילות וטובים במיוחד לשמירה על המשקל בזכות הרכבם התזונתי (פחות שומנים רווים וקלוריות ריקות).

בזכות האחוזים הגבוהים של חומצות השומן אומגה 3 כלבים בעלי אלרגיות שונות ורגישויות למקורות חלבון אחרים בעלי סיכויים גבוהים יותר לעכל בצורה טובה מקורות חלבון מן הים.

לא רק שמזון עשיר באומגה 3 מתעכל טוב יותר על ידי כלבים בעלי רגישויות הוא גם יכול לסייע בהקלת האלרגיות השונות ורגישויות בעור.

אחד היתרונות הגדולים בתזונה מסוג זה הוא שהכלב מקבל כמות גבוהה של ויטמינים ומינרלים חיוניים בלי הסיכון לעלייה במשקל.

כמו כן, תזונה המבוססת על דגים יכולה להתאים במיוחד לכלבים מבוגרים שעם הגיל מתקשים בעיכול בשר אדום.

האם כל הדגים מתאימים לתזונת כלבים? 

על מנת להבטיח לכלבים שלכם תזונה בריאה חשוב להימנע מדגים בעלי אחוזי כספית גבוהים כמו למשל דג הטונה ולהאכיל יותר בסלמון, הרינג ודגים לבנים נוספים.

בתזונה המבוססת על פירות ים, חשוב להקפיד על תהליכי בישול ולא להאכיל את הכלבים בפירות ים חיים.

חומצות השומן אומגה 3 רגישות לחימום ומגע עם חמצן וזו בדיוק הסיבה שבמזון שמקורו מן הים חשוב ביותר תהליך ההכנה של המזון.

ומה אומרים המחקרים? 

מחקרים מראים שאבות אבותיהם של הכלבים ניזונו מציד בטבע, אבל הם לא אכלו רק את הבשר, אלא את בעל החיים בשלמותו והשלימו את התזונה שלהם באמצעות פחמימות, שומנים, ויטמינים ומינרלים שונים שהיו בנמצא.

עם תחילת תהליך הביות, כשלא הייתה תעשייה מפותחת כל כך של מזונות לכלבים, הבעלים האכילו את הכלבים במזון הנפוץ ביותר לאזור המחייה וכך התפתחו מחלות שונות, עקב חוסרים באבות מזון חיוניים.

תזונאים ממליצים על גיוון, אם לכלב אין רגישויות למקורות חלבון ספציפיים מומלצת החלפה בין מקורות החלבון השונים לאורך הזמן, על מנת לספק לכלבים שלכם תזונה מאוזנת יותר.

היום כשהמבחר בשוק הוא אינסופי והכלבים שלנו יכולים לקבל את כל אבות המזון בתזונה שלהם על הבעלים מוטלת אחריות הבחירה החכמה.

ב- AATU אנחנו מאמינים שהתזונה הטובה ביותר לכלבים שלכם היא התזונה הקרובה ביותר לטבע. ולכן אנחנו מציאים את AATU סלמון והרינג ו- AATU פירות ים, המבוססים על 80% בשר שמגיע מן הים ו-20% תערובת הסופר שמונה שלנו שמורכבת משמונה פירות, שמונה ירקות, שמונה תבלינים ושמונה צמחים.

כל המזונות של AATU  מבושלים בשיטת בישול ייחודית בסו-וויד שעוזרת לנו לשמור על כל הערכים התזונתיים של המזון, ללא חומרים משמרים מלאכותיים וללא חומרים מהונדסים גנטית.

האריזות נארזות באמצעות שסתומים חד כיוונים שעוזרים לנו לשמור על המזון של הכלבים שלכם הכי טרי ובריא.

להמשך קריאה היכנסו למאמר המלא. 

לכל המזונות של AATU  לכלבים ולרכישה היכנסו לחנות שלנו.